Preiskava se opravlja samo v sklopu kardiološkega pregleda. Opravljamo triažo napotnih listin. Za naročilo prosim pokličite v ambulanto na tel: 02 779 5301 ali pišite na mail: urban.toplak@siol.net
V kolikor imate kardioloske izvide ali stare izvide UZ srca jih prinesite s seboj.
Prosimo, da zaradi obveščanja vpišete mobilno telefonsko številko.
.
O točnem datumu in uri ter načinu preiskave boste obveščeni po pošti.
Izvajamo triažo napotnic. Datum pregleda dobite po triaži.
Izvajamo triažo napotne listine, o točnem terminu boste obveščeni naknadno.
IZVAJA SE TRIAŽA NAPOTNIH LISTIN. Glede na vrsto dejavnosti, ki jo opravljamo, je potrebno za posamezen pregled/poseg podati posameznemu pacientu ustrezna navodila, da se pregled na podani termin sploh lahko izvede.
Izvajamo triažo napotnih listin. O točnem terminu vas bomo obvestili po opravljeni triaži.
Zaradi narave dela izvajamo triažo; termin, ki se zapiše je okviren, o natančnem datumu pregleda boste obveščeni 14 dni pred pregledom, pismeno ali s SMS na vaš mobilni telefon.
Pregled UZ srca opravljamo na lokaciji Vilharjev podhod 1, Ljubljana. Tri tedne pred terminom boste na naslov, ki je naveden na napotnici prejeli pisno vabilo na pregled. Izvajamo triažo napotnih listin. Kontakt: uzsrca@objemzdravja.si Tel.št.: 01/4440-381
Izvajamo triažo napotne listine v okviru katere lahko pride do spremembe st. nujnosti ali vrste zdrav. storitve, kar ima lahko za posledico spremembo okvirnega termina, o čemer boste obveščeni. O točnem terminu storitve vas bomo obvestili naknadno. Zaradi velikega števila napotitev st. nujnosti zelo hitro obstaja možnost, da vam storitve v okviru st. nujnosti zelo hitro ne bomo mogli izvesti v roku 30 dni.
Izvajamo triažo napotnih listin. OBVEZNO vpišite telefonsko številko na katero ste dosegljivi.
Izvajamo UZ srca za osebe starejše od 18 let.
Spoštovani, izvajamo triažo napotnic. Presegamo dopustno čakalno dobo za posamezno stopnjo nujnosti napotne listine. V kolikor se s presegom čakalne dobe strinjate, vas bomo uvrstili v naš čakalni seznam. Za datum storitve na katero ste prijavljeni prvič, pokličite na tel. številko: 01 432 21 52.
Zaradi obveščanja obvezno vpišite telefonsko številko, na katero ste dosegljivi. Izvajamo triažo napotnih listin. Datum pregleda vam sporočimo po triaži. V kolikor imate dve napotnici za KARDIOLOŠKI in UZ PREGLED se NAROČITE samo na KARDIOLOŠKI PREGLED, saj se UZ SRCA opravi znotraj KARDIOLOŠKEGA PREGLEDA.
NAROČANJE: Od ponedeljka do petka med 8 in 12 uro. Telefonska številka 05-707-40-52, elektronski naslov narocanje@bsezana.si. Prosimo vas, da ob naročilu navedete vašo mobilno telefonsko številko. Izvajamo triažo napotnih listin.
Podan okvirni se lahko spremeni zaradi organizacije dela. Občasno prihaja do neustreznega prikaza čakalnih dob zaradi optimizacije nastavitev eNaročanja (napaka pri prenosu podatkov). Naročanje je možno vsak delovnik med 7:30 in 11:00 uro, na telefonsko številko 02-51-23-730.
Po pregledu čakalne vrste in izvedene triaže napotnice s strani pooblaščene osebe za vodenje čakalnega seznama, prejmete datum pregleda.
Več informacij na tel.:03 898 77 73. Zaradi daljše odsotnosti se za uz srca pri dr.Pekolj do nadaljnega ni možno vpisati.
Datum okvirnega termina se lahko razlikuje glede specialnost pregleda in izvajalca. Pri naročanju preko portala eZdravje ali preko elektronske pošte boste o točnem terminu obveščeni po pošti. Vsem prispelim napotnicam se izvaja triaža.
Za točne informacije o čakalnih dobah, in če imate napotno listino s stopnjo nujnosti zelo hitro, prosimo, pokličite na telefonsko št. 074668150 (vsak delavnik med 8.-10. uro in 12.-14. uro). Izvajamo triažo napotnih listin za stopnjo nujnosti zelo hitro.
Datum okvirnega termina se lahko razlikuje glede na specialnost pregleda in izvajalca. Pri naročanju preko portala eZdravje ali preko elektronske pošte boste o točnem terminu obveščeni po pošti. Pri vseh napotnicah stopnje nujnosti ZELO HITRO se izvaja triaža.
Zaradi izvajanja triaže napotne listine in prerazporejanja napotitev na različna delovišča (aparature) prejmete le okvirni termin. Razpon med čakalno dobo znotraj stopnje nujnosti je posledica napotnih diagnoz in prednostnih kriterijev za obravnavo ter izbiro izvajalca oziroma zdravnika. Storitev izvaja več izvajalcev z različno čakalno dobo.
Okvirni termin se lahko spremeni zaradi organizacije dela in specialnosti pregleda. Občasno prihaja do neustreznega prikaza čakalnih dob zaradi optimizacije nastavitev eNaročanja. Točne podatke lahko preverite na 04 25 69 700.
Datum okvirnega termina se lahko razlikuje glede na specialnost pregleda in izvajalca. Pri naročanju preko portala eZdravje ali preko elektronske pošte boste o točnem terminu obveščeni po pošti. Pri vseh napotnicah se izvaja triaža.
Presegamo najdaljšo dopustno čakalno dobo za posamezno stopnjo nujnosti in sicer za ZELO HITRO čakate več kot 30 dni, za HITRO čakate več kot 90 dni, za REDNO čakate več kot 180 dni. V kolikor se strinjate s preseganjem najdaljše dopustne čakalne dobe vas bomo uvrstili na naš čakalni seznam. Za dodatne informacije nas prosimo kontaktirajte.
Prikazani datumi so za subspecialistične preglede. Bolnike naročamo na osnovi triažnih kriterijev
Datum okvirnega termina se lahko razlikuje glede na specialnost pregleda in izvajalca. Pri naročanju preko portala eZdravje ali preko elektronske pošte boste o točnem terminu obveščeni po pošti.
Ob naročanju izvajamo triažo. Presegamo dopustno čakalno dobo za posamezno stopnjo in sicer za ZELO HITRO čakate več kot 30 dni, za HITRO čakate več kot 90 dni, za REDNO čakate več kot 180 dni. V kolikor se strinjate s presegom čakalne dobe vas uvrstimo v naš čakalni seznam. Za več informacij se obrnite na našo ustanovo: - telefon: 02/585 14 16 (sreda, četrtek in petek med 08:00 in 11:00 uro) - e-mail: narocila@zd-lju.si